Zpětné odkazy v PR článcích
Jednou z možností jak propagovat svůj internetový obchod nebo webovou prezentaci je publikování PR článků. PR články jsou jedním z efektivních způsobů, jak zajistit budování kvalitních zpětných odkazů a tím přispět ke zlepšení pozic ve vyhledávačích. Odkazy umístěné v článku, který je stejně tématicky zaměřený jako stránka, jsou výrazně cennější než prostý seznam odkazů. Pokud vkládáme PR článek na více webů, je dobré mít každý text alespoň trochu jiný – jinak vznikne duplicitní obsah, který vyhledávače nemají rády. Zpětné odkazy, které získáme pomocí PR článků jsou důležité pro zviditelnění webu. A co je vlastně zpětný odkaz. Jako zpětný odkaz se označuje každý odkaz mířící na danou stránku z jiné stránky. Pokud máme na mysli pouze zpětné odkazy z jiných internetových prezentací, pak je primární funkcí zpětných odkazů především přivádět na náš web nové návštěvníky. Zpětné odkazy tedy zvyšují viditelnost webu.